Saturday, April 25, 2009

masa berlalu...






Alhamdullillah... begitu cepat masa berlalu pergi meninggalkan segala kenangan semalam...dan dlm tak sedar kandungan aku sudah memasuki fasa terakhir... kandungan aku telah memasuki 8 bulan... ramai member2 bertanya, tk takut ke nak bersalin nanti??? Aku hanya mampu tersenyum...tetapi di dlm hati hanya DIA sahaja yg tahu...Namun aku tetap berdoa semoga semuanya tetap bjln lancar...mgo baby dlm kandungan ini lahir dgn sempurna dan sihat walafiat... brg2 baby pun dh hmpr complete...tp yg paling best tgk bakal abah tue...excitednya dia mengalahkan aku yg mengandung ni...sabay yea abg...nanti baby lahir abang jaga tau...tgh mlm dia menangis...jgn buat2 tk bgn lak...he...he..he... Utk tdk menghampakan beberapa permintaan kwn2ku yg nk tgk gmbr aku pregnant...aku upload gak la 2-3 keping gmbr...sbnrnya aku mls btl nk bgmbr lani..rs tak cantik...









No comments: